سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقام دوم برای غدیر در فوتسال جوانان فسا

مسابقات لیگ فوتسال جوانان شهرستان فسا با همت کمیته فوتسال در دی و بهمن ماه سال 1394 برگزار گردید.

در این مسابقات هشت تیم در دو گروه به رقابت پرداختند که پس از برگزاری مرحله اول در گروه الف تیم انصارالمهدی با 9 امتیاز و شاهد با 6 امتیاز در جای اول و دوم ایستادند و به مرحله نیمه نهایی راه یافتند . تیمهای ستاره و هلال احمر هم در جای سوم و چهارم قرار گرفتند . اما در گروه ب رقابت بین تیمها سخت تر بود و در نهایت تیمهای غدیر و ماهان با 5 امتیاز و بر حسب تفاضل گل توانستند به عنوان تیمهای اول و دوم صود کرده و سهند با 4 و ایرانا با 1 امتیاز از صود بازماندند .

در مرحله نیمه نهایی تیم انصارالمهدی توانست با نتیجه 2 به 1 بر ماهان چیره شود و غدیر هم پس از تساوی بدون گل مقابل شاهد در وقت های قانونی ، در ضربات پنالتی با نتیجه 3 به 2 به پیروزی دست یافت .

بدین ترتیب دو تیم ماهان و شاهد در دیدار رده بندی به مصاف یکدیگر رفتند که تیم شاهد توانست با 1 گل به برتری دست یافته و به مقام سوم مسابقات دست یابد .

اما در دیدار فینال و در یک بازی پرهیجان و زیبا و پرگل و در حضور تماشاگران بسیاری که در سالن مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان فسا حضور داشتند این تیم انصارالمهدی بود که توانست با نتیجه 5 به 2 به پیروزی دست یافته و غدیر در پلهه دوم ایستاد .






تاریخ : جمعه 94/11/9 | 6:9 صبح | نویسنده : رجبیان 09179345900 | نظرات ()
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • معبر